در حال بارگذاری ...
به نقل از انجمن نمایش دنا

آغاز تمرینات نمایش "روز...مره...گی" در سی سخت

نمایش "روز...مره...گی" به نویسندگی "حانیه رضوی" و کارگردانی "حمید قیصرپور" کاری از انجمن نمایش شهرستان دنا از نیمه دوم تیرماه ۱۳۹۸ در سی سخت تمرینات خود را آغاز نموده است.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، حمید قیصرپور رئیس انجمن نمایش دنا گفت: تنها گروه تئاتر شهرستان دنا در حال تمــرینات نمایش برای اجرای عمومی و شرکت در سی و یکمین جشنواره‌ تئاتر استان هستند.

قیصرپور خلاصه نمایش را چنین عنوان کرد: این نمایش با نام به است. "روز...مره...‌گی" در مورد خانواده‌ای است که روزمرگی جز روزمره‌های زندگی‌شان شده است. رفتار  آن‌ها بیشتر شبیه به بیماران روانی است که در تیمارستان بستری هستند تا اعضای خانواده‌ای که در خانه‌ی خود هستند.

در این نمایش عباسعلی روشنک، سحر نیک‌اقبال، حمیدقیصرپور، مهساصیادی، نویدتوکل، مهسا کرمی بازی می‌کنند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: حمید قیصرپور کارگردان، حانیه رضوی نویسنده، مدیر صحنه محمدنظری زاده، لیلا توکل منشی صحنه، هادی سی‌سختی طراح و ساخت موسیقی، فاطمه یادگارپور طراح لباس، نویدتوکل طراح صحنه، مسعود محمدحسینی طراح نور و احمدقاسمی زاده طراح پوستر و بروشور می باشند.




مطالب مرتبط

اجرای عمومی نمایش «مشق شب» در یاسوج

اجرای عمومی نمایش «مشق شب» در یاسوج

نمایش «مشق شب» توسط هنرمندان تئاتر شهرستان دنا با همکاری انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد، به مدت چهارشب در یاسوج به روی صحنه رفت.

|

نمایش «مشق شب» در سی سخت اجرا شد

نمایش «مشق شب» در سی سخت اجرا شد

نمایش «مشق شب» توسط هنرمندان تئاتر شهرستان دنا با همکاری انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد، به مدت شش شب در سی سخت اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران