در حال بارگذاری ...

بازدید مسئولین استان از پردیس هنری گچساران

استاندار ، نماینده مجلس گچساران و باشت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه پردیس هنری گچساران بازدید کردند

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی پورمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در بازدیدی که به همراه  احمدی استاندارجدید استان و نماینده مردم  گچساران و باشت و دیگر مسوولان شهرستانی و استانی از پروژه‌های شهرستان گچساران داشت در بازدید از پروژه ساختمان پردیس  فرهنگی و هنری گچساران اظهار کرد: این پروژه پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم با پیگیری‌هایی که در حال انجام است با همین روند به جلو برود.

وی با بیان اینکه شهرستان گچساران با توجه به جمعیتش دارای ظرفیت‌های هنری بسیاری است تصریح کرد: پردیس هنری گچساران دارای ۱۰ هزار متر مربع زمین با  ۶ هزار متر زیر بنا و  هشت سالن است که به عنوان خانه هنرمندان گچسارانی است.

دهبانی پور با بیان اینکه چنین پروژه‌ای در کشور بی‌نظیر است گفت: قطعا فراهم ساختن زیرساخت‌های مناسب فرهنگی و هنری در شهرستان مهم‌ترین خواسته هنرمندان گچسارانی است و می‌تواند تضمین کننده آینده باشد.

ایشان عنوان کردند: این ساختمان دارای ۸ سالن موسیقی، سینما، تئاتر، همایش، گالری، کنفرانس، نگارخانه، موزه، سینما تکس و سالن‌های ۱۵۰ و ۴۰۰ نفری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ٢٥ درصد دارد، ابراز کرد: برای ساخت ستونهای این ساختمان مبلغ چهار میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان هزینه شده است.

دهبانی پور گفت: مبلغ ١٣ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان به احداث این ساختمان تخصیص داده شده و در سالجاری نیز مبلغ ٦ میلیارد تومان، برای احداث این ساختمان اختصاص یافته است.




نظرات کاربران