در حال بارگذاری ...
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

پروژه تالار مرکزی یاسوج از بزرگترین مجتمع های فرهنگی هنری جنوب کشور است

به گزارش تئاتر کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد احمدی که همراه  سید هادی حسینی معاون حقوقی امور مجلس و امور استانهای وزارت ارشاد، هفته اول آذر ماه جاری، از پروژه بزرگ تالار مرکزی یاسوج بازید کردند گفت: این پروژه با زیربنای ۳ هزار مترمربع یکی از بزرگترین مجتمع‌های فرهنگی و هنری جنوب کشور است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را مناسب دانست و گفت: از محل اعتبارات ریاست جمهوری اعتباراتی خوبی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.

احمدی با اشاره به دیدار نمایندگان و مسوولان استان با دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اظهار داشت: اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری تا پایان سال تخصیص داده می‌شود و حضور دکتر حسینی معاون وزارت نیز بر این مسئله تاکید دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این پروژه تأثیر بسیار مهمی بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه تالار مرکزی یاسوج ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: با تزریق اعتبارات می‌توان شاهد پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد این پروژه باشیم، البته حجم کار زیاد است و این پروژه، پروژه بزرگی می‌باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به پیمانکار گفت: پیمانکاری که پروژه‌ای با این حجم را انجام می‌دهد نباید معطل ۳ و ۴ میلیارد تومان باشد.

در این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.




نظرات کاربران