در حال بارگذاری ...

نمایش «چاک و غرمب»درشهر لیکک اجرا شد

نمایش «چاک و غرمب»از نتایج کارگاه آموزشی شهرستان بهمئی در شهر لیکک به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره شهرستان بهمئی گفت:  به همت انجمن نمایش استان و همکاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،کارگاه آموزشی بازیگری در شهر لیکک برگزار شد و در پایان نمایش «چاک و غرمب» محصول این  کارگاه آموزشی آمادهو از هشتم آذرماه به مدت پنج روز اجرا رفت و اجرا شد و 12 آذرماه پایان اجرای این اثر نمایشی بود.

علیداد خوبی زاده افزود: هدف ازبرپایی این کارگاه آموزشی، ارتقاء سطح علمی و توانایی های عملی هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر نمایش است که با توجه به کمبود آموزش در بسیاری از زمینه‌های این هنر، کارگاه‌های عملی و علمی مختلفی برای هنرمندان در نظر گرفته شده است. موضوع کارگاه هایی که در این دوره برگزار می شود، در حیطه شناخت تئاتر امروز جهان، تئاتر و زندگی و خلاقیت، ارتباط و حرکت را نام برد.

وی گفت: این کلاسها روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته صبح ها  ساعت ٩تا ١٣وعصرها ساعت١٦تا١٩درسالن آمفی تئاتراداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهر لیکک برگزار شدند وعلاقه مندان به حرفه ی بازیگری با استقبال خوبی در این کارگاه شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی خاطر نشان کرد، این کارگاه آموزشی زیر نظر«اکبر آیین»  بازیگر و کارگردان نمایش هم استانی برگزار شد.

    




مطالب مرتبط

نمایش آیینی «سفر به خورشید» برگزیده ششمین جشنواره ملی آسمان هشتم شد

نمایش آیینی «سفر به خورشید» برگزیده ششمین جشنواره ملی آسمان هشتم شد

نمایش «سفر به خورشید» به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی محصول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در ششمین جشنواره روستایی و عشایری آسمان هشتم موفق به دریافت لوح نمایش برگزیده این جشنواره شد.

|

پیام سید صالح زینی پور برای روز ملی هنرهای نمایشی

تئاتر هنر درمانگر و ژرف نگری با صحنه‌ای کوچک است
پیام سید صالح زینی پور برای روز ملی هنرهای نمایشی

تئاتر هنر درمانگر و ژرف نگری با صحنه‌ای کوچک است

سید صالح زینی پور نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاترگفت: تئاتر این هنر درمانگر و هنر کشف و مکاشفه و ژرف نگری با صحنه ای کوچک اما به بزرگی یک جهان و به بلندای یک تاریخ...

|

نظرات کاربران