در حال بارگذاری ...

هنر در عصر جدید نقش بسزایی دارد

استاندار در آیین اختتامیه : هنر می‌تواند در نهادینه‌سازی و استمرار عنایت به ائمه، بخصوص در عصر جدید که مرجعیت رسانه‌ای در حال تغییر است، نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش تئاترکهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد احمدی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی‌ آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی، گفت: از هنرمندان این جشنواره به خاطر هنر ورزی و هنرنمایی در عرصه آیین‌های دینی به‌ویژه پاسداشت گوهر تابناک ائمه اطهار را دست‌مریزاد می‌گویم

احمدی افزود: میراث تاریخی ایران بزرگ از افتخارات این کهن دیار است و ما مفتخریم که در جای‌جای این سرزمین بزرگ  از میراث تاریخی، فرهنگی و دینی قابل‌توجهی برخوردار هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه هنر آمیزه‌ای از ابتکار و توانمندی است که می‌تواند پیام را به‌سادگی و با محتوای بالا منتقل کند، گفت: تئاتر ابزار بسیار زیبایی است که در این مسیر می‌تواند رسالت بزرگ را ایفا کند.

وی اظهار داشت: این جشنواره در عرصه‌های مختلف پیام‌های بسیار خوبی برای ملت و استان ما داشته است که بنده از تک‌تک هنرمندانی که برنامه‌ریزی و تلاش کردند تا هنر خود را به عرصه ظهور برسانند و مردم ما با این میراث دینی آشنا شوند و هم لحظات شادی را در این ایام مبارک و فرخنده داشته باشند تشکر می‌کنم.

احمدی افزود: دل‌بستگی و عنایتی که به ائمه اطهار داشته و داریم، بر قلب ایران و ایرانی پدیده ماندگار است و هنر می‌تواند در نهادینه‌سازی و استمرار مخصوصاً در عصر جدید که مرجعیت رسانه‌ای در حال تغییر است، نقش بسزایی داشته باشد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش هنرمندان در انتقال پیام ائمه اطهار می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، گفت: همه ما نقش‌آفرین هستیم و در ایفای نقش خود باید مسیری را دنبال کنیم که این مسیر دنیای آخرت ما را تضمین کند.

وی با اشاره به اینکه ائمه اطهار برای ملت و کشور ما درس‌هایی بزرگی داشته‌اند، اظهار کرد: اگر امروز ما از آزادی و استقلال حرف می‌زنیم و مانده‌ایم تا حقوق ملت ایران را شجاعانه تحقق دهیم، اگر ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی قدرت‌های بزرگ داریم این ایستادگی، شهامت و مردانگی برگرفته از فرهنگ ائمه اطهار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: خوشحال هستیم که در جای‌جای کشورمان این سروهای بلندقامت عزت، مردانگی و استقلال در منشأ زندگی ما و درس اخلاق و معنویت برای ملت بزرگ ایران هستند.

 




نظرات کاربران