در حال بارگذاری ...
رئیس بنیاد مستضعفین کشوردر بازدید از تالار مرکزی یاسوج مطرح کرد:

یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ملی در جنوب کشور

سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفین کشور در حاشیه بازدید از پای‌کار بودن مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد و گفت: تلاش خواهد شد که اعتبارات خوبی برای این پروژه اختصاص داده شود.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفین کشور به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حاشیه بازدید از پای‌کار بودن مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد و گفت: تلاش خواهد شد که اعتبارات خوبی برای این پروژه اختصاص داده شود.

رئیس بنیاد مستضعفین کشور از پروژه ملی تالار مرکزی یاسوج بازدید کرد و گفت: اعتبارات خوبی را برای این پروژه در نظر می‌گیریم.

در این بازدید رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ملی در جنوب کشور محسوب می‌شود و تاکنون ٦٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌است.

وی افزود: این پروژه برای اجرای برنامه‌ها، جشنواره‌ها و مناسبت‌ها و آئین‌های ملی مهم منطقه جنوب و جنوب غرب کشور تعریف‌شده است.

دهبانی‌پور گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل این پروژه به جهت اهمیت و کاربردی که دارد، تأکید ویژه‌ای دارد.

 




نظرات کاربران