در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره آیین های نمایشی رضوی نباید محدود به دهه کرامت باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت استفاده از ظرفیت بنیاد رضوی در طول سال تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) نباید تنها مختص دهه کرامت باشد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی پور در نشست برنامه ریزی چگونگی برگزاری هشتمین جشنواره آیین های نمایشی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد که قرار است در سال ۹۸ اجرایی شود، اظهار کرد: ضروری است که با تبادل اندیشه متخصصان امر و تصمیمات موثر و کارا در جهت ارتقای سطح کیفی این دوره از جشنواره رضوی در استان کهگیویه و بویراحمد تلاش مضاعفی صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری هفتمین جشنواره آیین های رضوی در سال ۹۷  در استان اشاره کرد و گفت: این جشنواره با تلاش همکاران و هنرمندان به خوبی برگزار شد و جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد: جشنواره آیین های نمایشی رضوی نیز نباید محدود به دهه کرامت باشد بلکه باید در طول سال تسری داده شود و از همه ظرفیت ها و رشته های هنری در هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره بهره گرفت.

دهبانی پور ابراز داشت: در اجرای برنامه ها مبنا سیاست خود بنیاد بین المللی امام رضا (ع) است و چند برنامه فرهنگی هنری در طول سال از این بنیاد گرفته می شود تا در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.

در این نشست اعضای جلسه به بیان دیدگاه ها و ارایه برنامه های خود برای برگزاری هر چه بهتر هشتمین جشنواره آیین های نمایشی رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد که بنا است در سال ۹۸ برگزار شود، پرداختند.




نظرات کاربران