در حال بارگذاری ...

«سرگذشت نابهنگام زنی که مُدام میخندید» در گچساران اجرا شد

نمایش«سرگذشت نابهنگام زنی که مُدام میخندید» به نویسندگی سیاووش عالی پور و کارگردانی داوود پارسا از یکم تا سوم آبان ساعت ۱۶ و ۱۸ در پلاتو شهید ماندنی زاده واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، داوود پارسا کارگردان نمایش «سرگذشت نابهنگام زنی که مُدام میخندید» در خصوص نمایش خود اظهار کرد: در زمان پیدایش داعش و کُشت و کُشتار مرز کوبانی ، چند سرباز برای پاسداری از مرز ، به اطراف کردستان اعزام میشوند.

وی در ادامه گفت: مافوق در مرز چشم انتظار سربازش نشسته که ناگهان به خاطرات چند سال قبل برمیگردد که زمانی در یکی از روستاهای اهواز مامور امنیت بوده و در آن زمان که قحطی و گشنگی مردم را وادار به دزی کابلهای برق و خیانت های دیگری کرده بود ، پیرمردی به عنوان ریش سفید آن روستا به دلیل قضاوت اشتباهش ، دختر لالی را سنت کرده بودن که حال دختر به جنون رسیده و اتفاقاتی که این دختر در خیالات مافوق میاندازد....

به گفته داوود پارسا کارگردان نمایش سرگذشت نابهنگام زنی که مُدام میخندید:  داود پارسا ، حسن ذاکری ، محسن جلالی ، سجاد پورفتحی، محمد دشتی، سامان مردانی، محمد اسدی، نواب فرهمندپور، ریحانه بارانی، آسیه رسولی، نگین جراحی، آیه توفیقی ایفای نقش نمودند.

سایر عوامل نمایش«سرگذشت نابهنگام زنی که مُدام میخندید» عبارتند از: طراح صحنه و نور داود پارسا، طراح لباس  راضیه فصیح، طراح موسیقی و اپراتور نور و صدا  محمد رضایی هستند.

 «سرگذشت نابهنگام زنی که مُدام میخندید»، از یکم تا سوم آبان ساعت 16 و 18 در پلاتو شهید ماندنی زاده واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران به روی صحنه رفت.




نظرات کاربران