در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل و هنرمندان استان

پوستر سی‌امین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

پوستر سی اُمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر جشنواره، اعضاء شورای سیاست گذاری تئاتر استان، کارگردانان آثار نمایشی و جمعی از هنرمندان در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش تئاترکهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی از این پوستر اظهار کرد: این جشنواره ظرفیت بسیار مناسبی برای خلق و تولید آثار نمایشی در استان است که باید از آن نهایت بهره را برد.

رضا دهبانی پور با اشاره به اینکه در جشنواره های قبلی نیز هنرمندان استان با آثار زیبای خود خوش درخشیدند ابراز داشت: امسال از مجموع کارها تعداد ۸ اثر توسط هیات انتخاب ه سی اُمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند که این آثار باید با هم به رقابت بپردازند و در نهایت نیز دو اثر به جشنواره تئاتر فجر معرفی شود.

وی بیان کرد: هنرمندان مطرح تئاتر کشور به شکل متمرکز ۸ اثر انتخاب شده را داوری خواهند کرد، که امیدواریم در نهایت دو اثر نمایشی خوب انتخاب و به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شوند زیرا خروجی این کار به نفع کهگیلویه و بویراحمد است.

دهبانی پور افزود: سی اُمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ تا ۳۰ آبان سال جاری در یاسوج برگزار خواهد شد.

وی گفت: آیین اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ آبان امسال در یاسوج برگزار می شود و از مسئولان استانی و کشوری دعوت خواهد شد تا یک برنامه درخور شان استان داشته باشیم.




نظرات کاربران