در حال بارگذاری ...
مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کهگیلویه وبویراحمد در حوزه تئاتر از استان‌های مستعد است

انجمن نمایش استان ها با هدایت و حمایت مرکز هنرهای نمایشی و راهنمایی اساتید این ارتباط را برقرار کنند و تئاتر را در این حوزه پرورش دهند.

به گزارش تئاتر کهگیلویه وبویراحمد، علی غیاثی ندوشن در اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یکی از نیازهای که بیشتر در استانها احساس می شود، لزوم ایجاد پل ارتباطی بین تئاترهای دانش آموزی و دانشجویی و تئاترهای بزرگسالان و بومی است.

وی بیان داشت: انجمن نمایش استان ها با هدایت و حمایت مرکز هنرهای نمایشی و راهنمایی اساتید این ارتباط را برقرار کنند و تئاتر را در این حوزه پرورش دهند.

غیاثی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از استانهای مستعد و خوب در حوزه تئاتر است، گفت: هر ساله کارهای خوبی از این استان در جشنواره های بین المللی فجر داریم و تئاتردر این استان در سالهای مختلف از تئاترهای خوب کشور بوده است.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تصریح کرد: ما در حوزه تئاتر همواره نیازمند آموزش هستیم و باید در این راستا برنامه ریزی و آموزش مستمر و با استراتژی مشخص و دورنمای مشخصی وجود داشته باشد.

غیاثی افزود: این امر از نیازهای تئاتر ما و به خصوص تئاترهای استانی است.

وی تاکید کرد: در سطوح شهرستانها و بخشها جوانان مستعدی حتی در دورترین روستاها هستند که محروم از توجه بوده و امکان و رشد و پیشرفت ندارند و این امر برای آنها باید میسر شود.




نظرات کاربران