در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

جای امیدواری است که به سمت تئاتر حرفه ای می رویم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد: این جای امیدواری است که به سمت تئاتر حرفه ای می رویم.

به گزارش تئاتر کهگیلویه وبویراحمد،رضا دهبانی پور در این جشنواره ضمن خیر مقدم به مهمانان و دست‌اندرکاران به جایگاه تئاتر و هنر پرداخت و اظهار کرد: به واسطه این جشنواره فضای شهرمان در این دو و سه روز گذشته با اجرای خوب هنرمندان و داوران خوب متحول شد.

وی در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد را یار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: تلاش زحمات داوران، هنرمندان و دست اندرکاران را در این چند روز ارج می‌نهم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در ادامه گفت: این استان ظرفیت خوبی در حوزه تئاتر دارد و امیدواریم به زبان هنر بتوانیم بسیاری از مشکلات استان را انتقال دهیم.

رضا دهبانی‌پور افزود: داوری آثار در مرحله بازبینی را در چند سال گذشته به استان سپردیم که با انتقاداتی مواجه شدیم اما امسال تعدادی از داوران را از خارج از استان آوردیم و انتقادی نشد با این وجود هنوز هم اعتقاد دارم باید خودمان را باور کنیم و اجازه دهیم هنرمندان خود استان کارها را داوری کنند.

 وی افزود: باید فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه تئاتر قدر بدانیم.

دهبانی پور با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد به آثار هنرمندان امسال بیش از گذشته ارج نهادند، افزود: این خودش جای امیدواری است که به سمت تئاتر حرفه ای برویم و هر روز شاهد پیشرفت در این حوزه باشیم




نظرات کاربران