در حال بارگذاری ...
توسط هیات انتخاب آثار جشنواره بین المللی تئاتر فجر

آثار برگزیده سی امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد بازبینی شدند

نمایش های «دوک» به کارگردانی مسلم نارکی و «زُل زدن با دوربین شکاری به تاریخ» به کارگردانی صابر محمدی از گچساران دو نمایش منتخب سی امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران بازبینی شدند.

به گزارش ایران تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، میر رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش "دوک" به کارگردانی مسلم نارکی و "زُل زدن با دوربین شکاری به تاریخ" به کارگردانی صابر محمدی از گچساران به عنوان آثار برگزیده سی امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه 15 آذر 97 توسط هیات انتخاب آثار سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر متشکل از افشین خورشیدباختری، سهراب سلیمی و محسن علیخانی بازبینی شدند.

میر رضا رفیعی در ادامه گفت: نمایش "دوک" به کارگردانی مسلم نارکی کاری از گروه نمایش سفیر شهرستان گچساران است که در این نمایش مینا پناهپوری ، هانیه کردلو، نیلوفرحسینی، امیرحسین گشتاسبی، محمدپیام، ماندانا متولی، زیبا پوراسدی، مهسا شیخ ممو، فاطمه ملک زاده، مینا آقاجاری، جیران پزشکی، فرنازقربانی ایفای نقش میکنند که این نمایش در پلاتو آرش واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران مورد بازبینی قرار گرفت.

 رفیعی افزود: "زُل زدن با دوربین شکاری به تاریخ" به کارگردانی صابر محمدی از گچساران از گروه نمایش رِها شهرستان گچساران است که در این نمایش، مهرداد علی پور، علی بهارلو ،میثم پورفریحی، محمود دشتی، کمند شمس، صحرا سعیدی فر، فرید کیامرثی، سامان مردانی، بهناز مندنی زاده و بهنام مهدی پور ایفای نقش می‌کنند که این نمایش در پلاتو شهید ماندنی زاده گچساران توسط هیئت انتخاب بازبینی شد.

 آثار برگزیده جشنواره های تئاتر استان ها، پس از ارزیابی نهایی برای حضور در یکی از سه بخش مسابقه تئاتر بین الملل، تئاتر ایران یک و تئاتر ایران دو معرفی خواهند شد.

 سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 22 بهمن تا 4 اسفند 1397 برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران