در حال بارگذاری ...
رییس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد:

استفاده از هنر تئاتر در راستای حفظ ارزش های مسجد

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد تفاهم نامه با انجمن هنرهای نمایشی این استان در راستای حفظ و ترویج ارزش های مسجد طراز اسلامی خبر داد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه وبویراحمد، علیرضا دولت آبادی، از انعقاد تفاهم نامه با انجمن هنرهای نمایشی این استان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای استفاده از ظرفیت هنر در حوزه کانون های فرهنگی و هنری مساجد صورت گرفت.

وی هدف از اجرای این تفاهم نامه را تولید تئاتر با مضامین فرهنگی، ارزشی و تربیت هنرمند مسجد طراز اسلامی دانست.

دولت آبادی با اشاره به اینکه جوانان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استعدادهای بسیاری در حوزه های مختلف دارند، اظهار داشت: یکی از این حوزه ها هنری است که با کار آموزشی، می توان این استعدادها را بالفعل کرد.

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد که انجمن هنرهای نمایشی استان دوره های آموزشی و تربیتی برای نوجوانان و جوانان مسجدی در زمینه بازیگری تئاتر را برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره برای افراد توانمند و مستعد مسجدی برگزار می شود، گفت: تلاش می شود تا تابستان سال آینده گروه های تئاتر مسجدی تشکیل و بتوان در این راستا جشنواره تئاتر «بچه های مسجد» را برگزار کرد.




نظرات کاربران