در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان

نشست هم اندیشی تئاتر لنده برگزار شد

با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد نشست هنرمندان تئاتر لنده در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، با حضور میر رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد، ثارالله آذریتون رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگیلویه، اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده، احمد صفدری رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی لنده و هنرمندان تئاتر این شهرستان نشست هم اندیشی تئاتر لنده در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست در ابتدا هنرمندان تئاتر لنده به بیان نقطه نظرات مختلف در خصوص مسائل و مشکلات تئاتر لنده پرداختند.

از جمله مسائلی که توسط هنرمندان تئاتر لنده مطرح گردید نداشتن دفتر برای مراجعات انجمن، برگزاری دوره های مختلف آموزش تئاتر، عدم وجود سالن پلاتو و تالار و ساختمان مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان، مشکلات مالی انجمن و درخواست حمایت مالی از اجراهای عمومی و ثبت گروههای تئاتری از جمله مسائلی بود به طور مشترک مطرح شد.

رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص برگزاری دوره های آموزشی در شهرستان لنده گفت: انجمن هنرهای نمایشی با نیازسنجی انجام شده به این نتیجه رسیدیم از نیمه دوم دی ماه کارگاه آموزش مقدماتی بازیگری را در لنده برگزار نماییم.

در پایان جلسه اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده از حضور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در شهرستان لنده و شرکت در این نشست تقدیر و تشکر کرد.

 




نظرات کاربران