در حال بارگذاری ...
انجمن هنرهای نمایشی خبر داد

اجرای عموم نمایش کودک نمایش « بابا که ترس نداره » در لیکک بهمئی

نمایش « بابا که ترس نداره » به کارگردانی نگار جهانتاب از ۱۱دی ماه به مدت ۱۰ شب، تا ۲۱ دی ماه ؛ ساعت: ۲۰ هر شب در آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لیکک به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، نگار جهانتاب کارگردان نمایش « بابا که ترس نداره » در خصوص نمایش خود گفت: در سال 1250 قحطی همه چیز را نصف کرده بود. جمعیت ده میلیونی ایران به پنج میلیون رسیده بود. قحطی و طاعون ده به ده و جمعیت به جمعیت حرکت می کرد و نیمی از هرچیزی را از بین می برد.

نگار جهانتاب افزود: موضوع نمایش « بابا که ترس نداره » هدفش این است که بچه ها به ترس خود غلبه کنند و اعتماد به نفس شان دو چندان شود.

این کارگردان تئاتر گفت: « بابا که ترس نداره » از تاریخ یازده دی ماه در شهرستان بهمئی به روی صحنه میرود.

بر اساس این گزارش، در این نمایش، بنیامین ایزدگشب، جلال مهدوی، نگار جهانتاب ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل نمایش "بابا که ترس نداره " عبارتند از: کارگردان : نگار جهانتاب، نویسنده : ایرج صادقی طاری ، تهیه کننده : علی مهدوی ، مشاور کارگردان :جلال مهدوی ـ سهیلا داشاب، منشی صحنه : مدینه درداری پور ، طراح صحنه : نگار جهانتاب، اسپانسر تبلیغاتی : رسول پناهی هستند.

نمایش کودک"بابا که ترس نداره " به کارگردانی نگار جهانتاب این نمایش که در ژانر کودک است تولید شده در انجمن هنرهای نمایشی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهمئی میباشد.

 این نمایش اولین تجربه کارگردانی نگار جهانتاب در حوزه نمایش کودک است. نگار جهانتاب از بازیگر با تجربه تئاتر شهرستان بهمئی و بهبهان است.

بهاء بلیط : ۵ هزارتومان برای خانواده های بالای چهار نفر تخفیف بهاء بلیط داده میشود.




نظرات کاربران