در حال بارگذاری ...
انجمن هنرهای نمایشی خبر داد

نمایش « یکی بود هیشکی نبود » در گچساران به صحنه رفت

نمایش « یکی بود هیشکی نبود » به کارگردانی مهرداد علی پور از گروه تئاتر رها از ۸ دی ماه در پلاتو شهید خلیل ماندنی زاده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، مهرداد علی پور نویسنده و کارگردان نمایش « یکی بود هیشکی نبود » در خصوص نمایش خود گفت: یک کارگاه بازیگری کودک، یکی از بچه ها متنی نوشته که بعنوان خروجی کارگاه توسط مربی کار میشود.

مهرداد علی پور افزود: موضوع نمایش « یکی بود هیشکی نبود » داستان پادشاهی است که می خواد بچه هاشو برای کسب تجربه و تعیین جانشین خودش به سفر رفته و ازشون میخواد توی خرابه ها و قبرستون نخوابند بچه ها پشت گوش میندازن و فقط ملک محمد به پدر وفا داره و نمیخوابه و تا صبح نگهبان برادراشه، در طول شب اتفاقاتی میفته که ملک محمد باهاشون دست و پنجه نرم می کند.

این کارگردان ادامه داد: سرانجام برادرای ملک محمد بهش نارو میزنن و در شرایط بحرانی رهاش می کنن و بر می گردن و به پادشاه عکس اتفاقات رو توضیح میدن، اما ملک محمد بر می گرده و .... .

نویسنده نمایش " یکی بود هیشکی نبود "  گفت: از تاریخ 8 دی ماه بمدت هشت شب در پلاتو شهید ماندنی زاده گچساران پذیرای علاقمندان به هنر نمایش می باشد.

بر اساس این گزارش، در این نمایش، هودا نوروزی، سارینا جعفری، تبسم مندنی زاده، ستایش موسوی، محمود دشتی، ایلیا برزی، مانی علی پور، سیاوش یاری، سپهر پورالحسینی، علی بهارلو، سامان مردانی، محمدرضا انصاری، مازیار حاجتی ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل نمایش " یکی بود هیشکی نبود " عبارتند از: نویسنده و کارگردان : مهرداد علی پور، دستیار کارگردان : بهناز مندنی زاده ، طراحی صحنه و اجرای صحنه : رضا علی پور، مجتبی برزی، موسیقی: امین نوروزپور، طراحی و اجرای نور: عیسی حیدری ، عکاس : امین کریمی است.

مهرداد علی پور در پایان از امیر نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران، مهندس استلاحی بخشدار محترم مرکزی شهرستان و سرکار خانم لقا افشاری و ملینا علیزاده تشکر ویژه نموده است.




نظرات کاربران