در حال بارگذاری ...
دفتر تئاتر خیابانی دهدشت خبر داد

اجرای عمومی نمایش خیابانی «برچسب» در دهدشت

نمایش خیابانی « برچسب » به کارگردانی افضل محمدی کاری از گروه تئاتر مردم از ۱۲ دی ماه در معابر و پارکها و میادین شهر دهدشت به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، افضل محمدی نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی « برچسب » در خصوص نمایش خود گفت: نمایش با موضوع اجتماعی اعتیاد است و سرگذشت جوانی خوش گذران و بیکار ک با فشارهای روحی ک خانواده  از روی ندونستن به جوان خود وارد میکردن و عدم تعادل روحی در جوان ک باعث شکست این جوان شد و اورا به سمت  قرص های روانگردان وآرامبخش هدایت کرد.

افضل محمدی افزود: موضوع نمایش « برچسب » جوانی ک بخاطر اینکه شرایط روحی بهتری درست کند رفیقان نابابی پیدا کرد و رو به مواد مخدر آورد.

این کارگردان ادامه داد: بعد از مدتها خستگی از اعتیاد و نگاه های مردم و انگ و برچسب های ک به او میزدن تصمیم به ترک گرفت و این کار را هم کرد.ولی بخاطر سابقه اعتیادی ک داشت نه به او کاری میدادن که از بیکاری دربیاد و نه خانواده ای حاضر به وصلت با او میشد و همه  برچسب معتاد بودن را به او چسبانده بودن جوانی که چند ماه پاک بود و همین فشارها باعث شد که دوباره سمت اعتیاد موادمخدر برود.

وی در ادامه افزود: درنهایت با روانشناسی آشنا میشود که اورا به مراکز درمان میبرد و او را به صورت اصولی و درست ترک میدهد و به زندگی و جامعه برمیگردوند.

نویسنده نمایش " برچسب "  گفت: از تاریخ 12 دی ماه بمدت سه روز در در معابر و پارکها و میادین شهر دهدشت پذیرای علاقمندان به هنر نمایش خیابانی می باشیم.

بر اساس این گزارش، در این نمایش، مهرشاد برماسیان و افضل محمدی ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل نمایش " برچسب " عبارتند از: نویسنده و کارگردان : افضل محمدی، انتخاب موسیقی: کیوان پورصمد، عکاس : فرشاد داوودیان و سرپرست گروه سید ایرج کاظمی جو می باشد.

افضل محمدی در پایان از سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، اعضاء محترم شورای شهر دهدشت، شهردار و پرسنل شهرداری دهدشت، ثارالله آذریتون مسئول دفتر انجمن نمایش کهگیلویه، فرشاد داوودیان مسئول دفتر تئاتر خیابانی کهگیلویه تشکر ویژه نموده است.

این نمایش به همت اداره فرهنگ‌و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه و انجمن نمایش شهرستان و دفتر تئاترخیابانی شهرستان کهگیلویه و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت تولید و اجرا شد.




نظرات کاربران