در حال بارگذاری ...
دفتر تئاتر خیابانی دهدشت خبر داد

اجرای عمومی نمایش خیابانی «مَن پُنصَد مَن» در دهدشت

نمایش خیابانی « مَن پُنصَد مَن » به کارگردانی جواد جهانبخش از دفتر انجمن نمایش دهدشت از ۱۲ دی ماه در معابر و پارکها و میادین شهر دهدشت به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، جواد جهانبخش نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی « مَن پُنصَد مَن » در خصوص نمایش خود گفت: شخصی که بر اثر مصرف مواد دچار توهم می شود و خودش را بازیگر تئاتر می بیند.

کارگردان نمایش " مَن پُنصَد مَن "  گفت: از تاریخ 12 دی ماه بمدت پنج روز در در معابر و پارکها و میادین شهر دهدشت پذیرای علاقمندان به هنر نمایش خیابانی می باشیم.

بر اساس این گزارش، در این نمایش، جواد جهانبخش ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل نمایش " مَن پُنصَد مَن " عبارتند از: نویسنده: جمال راه بین و کارگردان : جواد جهانبخش، عکاس : فرشاد داوودیان .

جواد جهانبخش در پایان از سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، اعضاء محترم شورای شهر دهدشت، شهردار و پرسنل شهرداری دهدشت، ثارالله آذریتون مسئول دفتر انجمن نمایش کهگیلویه، فرشاد داوودیان مسئول دفتر تئاتر خیابانی کهگیلویه تشکر ویژه کرده است.

این نمایش به همت اداره فرهنگ‌و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه و انجمن نمایش شهرستان و دفتر تئاترخیابانی شهرستان کهگیلویه و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت تولید و اجرا شد.




نظرات کاربران