در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت انتخاب

رضا گشتاسب با «یک هفته راه رفتن در بهشت» به خلیج فارس می رود

نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت» از یاسوج به نویسندگی و کارگردانی رضا گشتاسب به هفتمین جشنواره تئاتر خلیج فارس راه یافت

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت» به نویسندگی و کارگردانی رضا گشتاسب  از گروه تئاتر شادن زیرمجموعه  انجمن هنرهای نمایشی استان و انجمن ضایع نخاعی و معلول باوری استان به هفتمین جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس می رود.

در این نمایش اردشیر جهانشاهی، طاهره عبدالله پور، علی امامی، میثم مرادی، محمد مرادی، پریا امامی، ثریا نجابت، نسرین آقایی، مجید داشته، محسن بهنام نسب و محسن آقایی ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل نمایش "یک هفته راه رفتن در بهشت" عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رضا گشتاسب، دستیار کارگردان: مصطفی لاهوتی نژاد، موسیقی: غزال انصاری راد، سرپرست گروه: اردشیر جهانشاهی، طراح نور: وحید شفیعی، طراحی صحنه: ثارالله آذریتون، مدیرصحنه: ساغر نعمتی می باشند.

رضا گشتاسب در مورد نمایش یک هفته راه رفتن در بهشت گفت: یک هفته راه رفتن در بهشت برداشتی از رمان پدرو پارامو اثر خوان رولفو است.

گشتاسب در ادامه بیان کرد: در این جا اسماعیل به وصیت مادرش می رود که در روستای پدری اش، روزهای تلف شده مادرش را پس بگیرد. اما هیچ نشانی یی آن طور که مادر گفته بود نیست. فرامرز ناصرآبادی دست روی دست گذاشته تا همه چیز ویران شود.....

یادآور می‌شود، هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس، ۲۱ الی ۲۴ بهمن‌ماه ۹۷ در بوشهر برگزار می‌شود.




نظرات کاربران