در حال بارگذاری ...
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان خبر داد:

بهمئی آماده برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی قرآنی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان بهمئی گفت: در شهرستان بهمئی پتانسیل های هنری بسیار خوبی وجود دارد که نیازمند آموزش‌های فنی در زمینه تئاتر و نمایش هستند و می‌طلبد که در این زمینه اقدام جامعی انجام گیرد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی امیرمسلمی نیا گفت: نشست هم اندیشی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان با هنرمندان تئاتر شهرستان بهمئی برگزار شد.

مسلمی‌نیا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان بهمئی هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی جهت اجرای نمایش و ساماندهی گروه های نمایشی، بیان دیدگاه ها، بررسی مشکلات و نظرات رئیس و اعضای انجمن نمایش شهرستان بهمئی بیان کرد.

مسلمی نیا گفت: در شهرستان بهمئی پتانسیل های هنری بسیار خوبی وجود دارد که نیازمند آموزش های فنی در زمینه تئاتر و نمایش را دارند لذا می‌طلبد که در این زمینه اقدام جامعی انجام گیرد.

وی از همه هنرمندان خواست که گروه های خود را جهت آمادگی برای حضور در نخستین جشنواره تئاتر خیابانی با مفاهیم قرآنی که اسفندماه در شهرستان بهمئی برگزار می شود آماده کنند تا مقدمات راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره در شهرستان داشته باشیم.

این مسئول فرهنگی در پایان ضمن تقدیر از حسن نیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت علوم قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول دفتر علوم قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان نسبت به هنرمندان بهمئی و توانایی آنها در واگذاری جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

میر رضا رفیعی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بعد از شنیدن درخواست های هنرمندان تئاتر بهمئی گفت: ان شاالله جشنواره تئاتر خیابانی با مفاهیم علوم قرآنی را در نیمه اول اسفند در شهرستان بهمئی برگزار می‌کنیم و گروه های نمایشی شهرستان می‌توانند از همین امروز تمرینات خود را شروع که تا اسفندماه بتوانیم جشنواره ای پربار داشته باشیم.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان با صبر و حوصله بعد از شنیدن نظر همه اعضا به همه آنها پاسخ داد و مسیر کار در حوزه نمایش را برای آنها تشریح کرد.

در پایان انجمن هنرهای نمایشی اطمینان داد که در زمینه بازیگری، کارگردانی و ادبیات نمایشی هم‌زمان با جشنواره با حضور اساتید برجسته ورکشاپ برگزار خواهیم کرد.




نظرات کاربران