در حال بارگذاری ...
انجمن نمایش گچساران

اجرای عمومی نمایش «سیب با قطار بعدی می رسد» از 8 اسفندماه ماه آغاز می‌شود

اجرای عمومی نمایش “سیب با قطار بعدی می رسد” به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی محمدصالح کرمی و تولید انجمن نمایش گچساران در پلاتوی شهید خلیل مندنی زاده صحنه بروی می رود.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، نمایش « سیب با قطار بعدی می رسد » به کارگردانی محمدصالح کرمی کاری از گروه تئاتر شادن از 8 تا 16 اسفند به مدت 9 شب ساعت 18  در پلاتوی شهید خلیل مندنی زاده به آدرس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران واقع در کوی ادارات روبروی تالار فرهنگیان پذیرای علاقمندان به هنر تئاتر است.

محمدصالح کرمی گفت: خلاصه داستان نمایش نمایش بر گرفته از تراژدی آگاممنون اثر جاودانه ی آشیل می باشد که این بار در بستری نقادانه و گروتسک نسبت به اصل اثر روایت می گردد...

این کارگردان نمایش در ادامه گفت: جنگ تروا در گرفته و علل پیدایش آن و عواقب بعد از آن با استعاره های مرتبط به انسانِ اکنون بررسی می شود.

در این نمایش محمدرضا انصاری، نازنین اسماعیلی، علی بهارلو، افشین خدری، محمدباقر خماس پور، رضا سوسنی، احمدرضا وفایی، فرناز سیفی، حدیث زارع پور، زهرا ملکی، رضا انصاری، محسن پورالحسینی و علیرضا دیدار به عنوان بازیگر ایفای نقش داشتند.

سایر عوامل نمایش «سیب با قطار بعدی می رسد» عبارتند از: رضا گشتاسب نویسنده، محمدصالح کرمی (طراح لباس و طراحی نور و لباس) و اسحاق بوستانی طراحی پوستر و بروشور.




نظرات کاربران