در حال بارگذاری ...

نمایش «شیرمادر» از بهمئی برگزیده جشنواره تئاتر خیابانی علوم قرآنی لیکک شده

در جشنواره تئاتر خیابانی علوم قرآنی لیکک پنج ۵ نمایش به مدت سه روز با هم رقابت کردند

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمداز بهمئی، معاون امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آیین پایانی این جشنواره گفت: آثار همه گروه‌ها کیفیت بالایی داشتند و امیداورم که سال آینده شاهد حضور گروه‌های بیشتری در این جشنواره باشیم.

در جشنواره تئاتر خیابانی علوم قرآنی لیکک پنج 5 نمایش به مدت سه روز با هم رقابت کردند که حسن کریمی نژاد لوح تقدیر در بخش طراحی فضا نمایش زمین به روایت زمین گروه تئاتر ملل از شهر لیکک و دیپلم افتخار این بخش را رضا وفانیا برای نمایش شیرمادر گروه تئاتر آریانااز شهرستان بهمئی، دریافت کردند.

لوح تقدیر بخش طرح و ایده به رسول سنایی برای نمایش پله تا پله تا همین نزدیکی گروه تئاتر آریانا از شهرستان بهمئی رسید و دیپلم افتخار این بخش هم به رضا وفانیا برای نمایش شیرمادر گروه تئاتر آریانا از شهرستان بهمئی تعلق گرفت.

لوح تقدیر بخش بازیگری زن به عسل احمدی برای نمایش شیرمادر گروه تئاتر آریانا از شهرستان بهمئی و رقیه آذربخش برای نمایش آبداران گروه تئاتر ماهان از شهرستان لنده رسید و دیپلم افتخار این بخش هم به معصومه جهانپور برای بازی در نمایش های پله تا پله تا همین نزدیکی و شیرمادر گروه تئاتر آریانا از شهرستان بهمئی تعلق گرفت.

لوح تقدیر ویژه بازیگری به خاطر سن و تجربه به آقای فریدون مختاری برای بازی در نمایش های شیرمادر و نسخه های شفابخش از شهرستان بهمئی و لوح تقدیر بخش بازیگری مرد به رضا وفانیا و عادل چک زاده برای نمایش شیر مادرگروه تئاتر آریانا و حسن کریم نژاد برای نمایش زمین به روایت زمین گروه تئاتر ملل از شهرستان بهمئی رسید و دیپلم افتخار این بخش مشترکا به آقایان فضل الله باقری برای بازی در نمایش های فاصله اجباری و آبداران و عبدالحمید ویسی برای نمایش فاصله اجباری از گروه تئاتر ماهان از شهرستان لنده تعلق گرفت.

لوح تقدیر بخش کارگردانی به فضل الله باقری برای نمایش فاصله اجباری گروه تئاتر ماهان از شهرستان  لنده رسید و دیپلم افتخار این بخش هم به رضا وفانیا برای نمایش شیرمادر ، گروه تئاتر آریانا از شهرستان بهمئی تعلق گرفت.

در پایان هیئت داوران نمایش شیرمادر به کارگردانی رضا وفانیا گروه تئاتر آریانا از شهرستان بهمئی را بعنوان گروه برگزیده انتخاب کردند.




نظرات کاربران