در حال بارگذاری ...

آغاز تمرینات نمایش «گردآفرید» به کارگردانی محسن فتحی در دهدشت

نمایش «گردآفرید» به نویسندگی سیمین غلامی و کارگردانی محسن فتحی کاری از گروه تئاتر دراما از اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تمرینات خود را در مجتمع فرهنگی و هنری دهدشت آغاز نموده است.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، گروه نمایش دراما زیرنظر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگیلویه تمرینات خود را برای اجرای عمومی در دهدشت با متنی از سیمین غللامی و به کارگردانی محسن فتحی در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کهگیلویه دنبال می‌کند.

محسن فتحی  درباره خلاصه نمایش گفت: دختر نقالی که بعد از پشت سر گذاشتن موانع سر راهش موفق می شود به عنوان نقال وسایل مرشد را صاحب شود و به کار پرده خوانی و نقالی بپردازد.

فتحی در ادامه گفت: این دختر تصمیم میگیرد برای ادامه مسیر چند دختر دیگر را با خود  همراه کند و به کمک دختر ها پرده نقالی را به بپا کرده و داستان رزم سهراب و گردافرید (دختر گژدهم. فرمانده سپید دژ) را نقل کنند.

بر اساس این گزارش، در این نمایش، طیبه ربانی، سیاوش ابراهیمی، فرشید دهپونیان، رضا معززی، مهران حمیدیان، سحر ارجمند، خاطره ابراهیمی، مریم دانشی، علیرضا کرمی و فاطیماه دهپونیان بازی می‌کنند.

سایر عوامل نمایش " گردآفرید " عبارتند از: طراح موسیقی: محسن فتحی، نوازندگان: محسن فتحی-سیاوش ابراهیمی-سوگند همت خواه و سرپرست گروه طیبه ربانی هستند.




نظرات کاربران