در حال بارگذاری ...
به گزارش انجمن هنرهای نمایشی

تمرینات نمایش « کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین» در یاسوج آغاز شد

نمایش « کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی محمود خرم آزادی کاری از گروه تئاتر آراکس از اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تمرینات خود را در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) یاسوج آغاز نموده است.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد گروه نمایش آراکس شهرستان بویراحمد وابسته به انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه جدید تئاتری خود را به کارگردانی محمود خرم آزادی برای نیمه اول سال 98  از اردیبهشت ماه با تمرین نمایش «کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین» به نویسندگی رضا گشتاسب شروع کرده و تمرینات خود را برای حضور در جشنواره های ملی و اجرای عمومی دنبال می‌کند.

  محمود خرم آزادی خلاصه نمایش را چنین عنوان کرد: عبدالعظیم خان آقا معلمی ست که در دهه شصت زندگی می کند. عبدالعظیم خان اجازه نمی دهد مختار و دوستانش در کوچه مختار بازی کنند.

خرم آزادی در ادامه گفت: کوچه بعدتر مال مختار می شود. کوچه قبل تر مال مختار بود و ساسان بود و سیمین.

بر اساس این گزارش در این نمایش محمود خرم آزادی ، شاناز خلفی، آیت کاظمی، حنانه حسنی ، سوشا بستان ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل نمایش " کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین "  که تا الان با پروژه همکاری می کنند عبارتند از: طراح صحنه: محمود خرم آزادی، طراح لباس: ناهید کاوسی

طراح موسیقی: داود پارسا، طراح نور: محمود خرم آزادی، مدیر صحنه: مژگان ارجمند، منشی صحنه: فاطمه قنبر پور، طراح گریم: ندا اورنگ، طراح پوستر و بروشور: عبدالصادق خاکنژاد




نظرات کاربران