در حال بارگذاری ...
به گزارش انجمن هنرهای نمایشی دهدشت

تمرین نمایش «شب٫ساعت ساعت هشت» آغاز شد

تمرین نمایش «شب٫ساعت ساعت هشت» به نویسندگی پوریاکاکاوند و کارگردانی مشترک فرشادداوودیان و ثارلله آذریتون کاری از گروه تئاتر وار از نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تمرینات خود را در مجتمع فرهنگی و هنری دهدشت آغاز کرده است.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد گروه نمایش وار شهرستان کهگیلویه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه جدید تئاتری خود را به کارگردانی مشترک فرشاد داوودیان و ثارلله آذریتون برای نیمه اول سال 98  از اردیبهشت ماه با تمرین نمایش « شب٫ساعت ساعت هشت » به نویسندگی پوریاکاکاوند شروع کرده و تمرینات خود را برای حضور در جشنواره استان و اجرای عمومی دنبال می‌کند.

ثارلله آذریتون خلاصه نمایش را چنین عنوان کرد: نمایش شب، ساعت ساعت هشت درمورد خانواده ای هست که درگذشته دچار مشکلاتی از جانب دختر بزرگ خانواده شده اند که باعث شده هفت سال ازخانه دور باشد و زمان حالی که خانواده دچار مصیبت ازدست دادن پسرکوچک خانواده هستند!

ثارلله آذریتون در ادامه گفت: ودنبال دلیل است که چرا و چگونه این اتفاق افتاده است!         

بر اساس این گزارش در این نمایش مجیدجمالی پور، ثارالله آذریتون، صادق خردمند، فردین داوودیان، وحیده پالیز، سهیلاکشاورز، مریم صفایی مهر، رویا آرمون و پردیس درخشان ایفای نقش میکنند.

سایر عوامل نمایش " شب٫ساعت ساعت هشت "  که تا کنون با تولید نمایش همکاری می کنند عبارتند از: ساسان بهرامی نژاد و موسی مولوی نژاد: ساخت و اجرای موسیقی، رویاشجاعت: گریم، فرزادصالحیان: مدیرصحنه، حمیدپرندوار: روابط عمومی وخبررسان گروه،

معصومه صلاحی: منشی صحنه، یاسرهادیپور: گرافیک و‌طراح صحنه، اشکان عباسعلی زاده، ماهان باستی، نویدموسوی و سعیددانشور دیگر عوامل این نمایش می باشند.




نظرات کاربران