در حال بارگذاری ...
انجمن نمایش گچساران

آغاز تمرینات نمایش «زمهریر» در گچساران

نمایش " زمهریر " به نویسندگی و کارگردانی محمدصالح کرمی کاری از گروه تئاتر شادن از نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تمرینات خود را در پلاتو شهید ماندنی زاده گچساران آغاز نموده است.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، گروه نمایش شادن وابسته به انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه جدید تئاتری خود را به کارگردانی محمدصالح کرمی برای نیمه اول سال 98  از اردیبهشت ماه با تمرین نمایش « زمهریر» به نویسندگی محمدصالح کرمی شروع کرده و تمرینات خود را برای حضور در جشنواره استان و اجرای عمومی دنبال می‌کند.

محمدصالح کرمی خلاصه نمایش را چنین عنوان کرد: در دنیایی جادویی آبادی دچار خشکسالی شده است .با تلاش دست نشانده ای که عزیز آبادی لقب دارد، مترسک ها نیمی از آبادی را در ازای برف به بیگانه ای به نام برفی می دهند.

محمدصالح کرمی در ادامه گفت: غافل از اینکه مترسک ها آبادی را با هر آنچه که در آن بوده اعم از مترسک ها، چاه ها، باغ ها، حیوانات و ... واگذار کرده اند به برفی.

این نویسنده و کارگردان تئاتر افزود: بزرگ آبادی در بستر بیماری است و بدون اختیارش، اثر انگشتش را پای برگه های سفید ثبت کرده اند. برف می آید و کل آبادی یخ می زند. پسر بچه ای، بزرگ را به همراه چمدانی خاک از آبادی می برد.

بر اساس این گزارش در این نمایش حسین فروتن، حسین جعفری، محمد دشتی، افشین خدری، محمد باقر خماس پور، مهدی مکوندی، زهرا ملکی ایفای نقش میکنند.

سایر عوامل نمایش " زمهریر" که تا کنون با تولید نمایش همکاری می کنند عبارتند از: نویسنده و کارگردان محمد صالح کرمی، مدیرصحنه محمد دشتی، حدیث زارعی، علیرضا عبدی زاده، رضا انصاری، محسن پورالحسینی، افشین خدری و بهار دبیر دیگر عوامل این نمایش  هستند.




نظرات کاربران