در حال بارگذاری ...
دکتر محمد بهرامی فعال فرهنگی و حامی تئاتر:

هر عنصری که پیامی را به مخاطب انتقال دهد رسانه نام دارد

" ن والقلم و ما یسطرون" هفدهم مرداد "روز خبرنگار" و یادآور زحمات کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و می دهند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر محمد بهرامی فعال فرهنگی و حامی تئاتر به مناسبت روز خبرنگار از دفتر ایران تئاتر در انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد و گفت: هر عناصری که پیامی را به مخاطب انتقال دهد رسانه نام دارد. طبیعی است که با این تعریف تئاتر یک رسانه تلقی می شود و مانند هر رسانه ی دیگری ویژگی ها و عناصر و شیوه های تاثیرگذاری خود را داراست.

این فعال فرهنگی حامی تئاتر گفت: تئاتر رسانه ای است که به خاطر خلق لحظه‌های زنده و تاثیرگذار؛ لحظه ای بر مخاطب تاثیرات بسیار عمیق تری می تواند داشته باشد.

محمد بهرامی در ادامه خاطرنشان کرد: نقش جامعه خبرنگاری به عنوان چشمان تیز بین جامعه، در ارائه تصاویری واقعی از رویدادهای مختلف و اِعمال شکلی از نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نه تنها بی‌بدیل و غیرقابل انکار بلکه شایسته توجه و تقدیر است.

این استاد دانشگاه گفت: بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و بایستی همواره از این ظرفیت عالی در راستای تحقق توسعه و پیشرفت کشور سود جست.

دکتر محمد بهرامی در پایان با اشاره به تبریک روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران هم استانی اظهار داشت: گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، خصوصا شهید والامقام "صارمی" و تمامی کسانی که ارزشمندترین گوهر زندگی خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلای نام ایران و اسلام بر کف نهاده و در تاریخ ماندگار شدند؛ جز وظایف ذاتی ماست.




نظرات کاربران