در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

هنرمندان تئاتر افسران صحنه نمایش هستند
انتظار داریم تئاتر استان ها بیش از پیش مورد توجه باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: هنرمندان تئاتر به عنوان افسران صحنه با اجراهای متنوع نقش بی بدیل واثرگذاری در فرهنگ جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد: محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا هنرمندان تئاتر نتواند کارهای خلاق و ارزشمند خود را به صحنه بیاورند گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد هنرمندان توانمندی در عرصه فرهنگ وهنر دارد که نیازمند توجه و حمایت ملی جهت شکوفایی استعدادهای آنان است.

وی نمایش نامه نویسی را از مزیت‌های هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و گفت: انتظار می‌رود به هنرمندان تئاتر در سطح استان‌ها و شهرستان که برای اجرا از امکانات کمتری برخوردار هستند نگاه ویژه ای شود تا شاهد بروز  وظهور کارهای خلاقانه آنان در عرصه هنر تئاتر باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: همه آنانی که امروز در عرصه ملی هنر نام ونشانی دارند از همین شهرستانها شروع کرده اند که امروز ماحصل آنها در عرصه ملی پدیدار شده است.

پیرسبزی، از حمایت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از اهالی فرهنگ وهنر شهرستان دنا تقدیر کرد و گفت: برگزاری جشنواره های استانی و منطقه ای در حوزه تئاتر نقش مهمی برای تبادل تجربیات و به نمایش گذاشتن فعالیت هنرمندان این عرصه دارد که باید مورد توجه  مرکز هنرهای  نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی قرار بگیرد. 

در این جلسه مسئولان گروهای نمایشی  به بیان دغدغه‌ها ، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خویش پیرامون مسائل ومشکلات پیش روی تئاتر پرداختند و خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به هنر تئاتر و هنرمندان شهرستانی شدند.




نظرات کاربران