در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبرداد

آغاز واکسیناسیون هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد

با پیگیری های انجام شده هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد که دارای کارت اعتباری هنر هستند، دربرابر کرونا واکسینه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی با اعلام این خبر افزود: این اقدام به دستور وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری صندوق حمایت از هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه واکسیناسیون اهالی رسانه در استان به انجام رسیده است افزود: واکسیناسیون هنرمندان در این شرایط خاص کرونایی ضرورتی اجتناب ناپذیر است. 

وی اضافه کرد: با هماهنگی های که انجام شده، با دانشگاه علوم پزشکی استان عملیات ثبت نام و ایمن ‌سازی علیه کرونا از همین امروز برای اهالی فرهنگ، ادب و هنر آغاز شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هنرمندان مرکز استان برای واکسناسیون خود با در دست داشتن هنر کارت خود به حسینیه ثارالله سپاه فتح یاسوج مراجعه و در شهرستان ها ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگی لازم جهت مکان واکسیناسیون هنرمندان شهرستانی را تعیین و اعلام می‌کنند.

 پیرسبزی در ادامه گفت: با پیگیری های انجام شده هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد که هنرکارت دارند، علیه کرونا واکسینه می شوند.




نظرات کاربران