در حال بارگذاری ...
دبیر سی و سومین دوره خبرداد:

زمان برگزاری جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از ۷ تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد،دبیرخانه سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد زمان دقیق برگزاری این رویداد را ۷ تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

محمدعلی پیرسبزی دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال اعلام زمان دقیق برگزاری این رویداد،عنوان کرد:اجراهای جشنواره تئاتر به صورت زنده و غیرمتمرکز و در محل استقرار گروه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد:اما متناسب با شرایط در صورت اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی تماشاخانه‌ها در زمان برگزاری جشنواره‌،هر گروه نمایشی در شهرستان محل سکونت خود میزبان مخاطبان نمایش‌های صحنه‌ای خواهند بود.

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی سالن‌های نمایش در شهرستان‌های یاسوج،سی سخت،گچساران،دهدشت،لنده و لیکک جهت برپایی این جشنواره خبر داد و گفت:در پایان جشنواره،دو اثر بر اساس رای هیات داوران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد.




نظرات کاربران