در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر سکوت

نمایش "تو را از من گرفتی" در لیکک به صحنه رفت

نمایش "تو را از من گرفتی" به نویسندگی اکبر صادقی و کارگردانی بهنام خانبازی ساعت ۱۹ از ۲۰ تا ۲۹ آبان ۱۴۰۰ کاری از گروه تئاتر سکوت در تالار آمفی تئاتر لیکک پذیرای علاقمندان به هنر نمایش هست.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد: نمایش "تو را از من گرفتی" به کارگردانی بهنام خانبازی ساعت 19 از 20 تا 29 آبان 1400 کاری از گروه تئاتر سکوت با استقبال علاقمندان به هنر نمایش به روی صحنه رفت.

بهنام خانبازی کارگردان نمایش خلاصه نمایش را چنین بیان کرد: داستان حول محور زندگی نویسنده و قصه ای ای که در حال نوشتنش است روایت می شود.

این کارگردان جوان در ادامه گفت: قصه ای که نویسنده در حال نوشتن آن است بر میگردد به یک تصادف که باعث شده علیرضا و دوستش مجبور به زندگی در کنار همدیگر شوند تا اینکه....

بازیگران نمایش " تو را از من گرفتی" براساس نام هنرمندان و نقش آنها که در این نمایش بازی می کنند بدین شرح می باشند: بهنام خانبازی، معصومه جهانپور و احمد افشانی می باشند.

سایر عوامل نمایش " تو را از من گرفتی" عبارتند از: نویسنده اکبر صادقی، کارگردان بهنام خانبازی، مدیر صحنه حمید بقایی، طراح صحنه بهنام خانبازی، طراح لباس معصومه جهانپور، موسیقی کیان کیوان، منشی صحنه بنفشه برهمن و پارسا بیژن مودب، دستیار کارگردان حسن کریم نژاد و احمد افشانی، عکاس امید خوب، پوستر شیما شاکری

 

تنظیم خبر میر رضا رفیعی




نظرات کاربران