در حال بارگذاری ...
دبیر سی و سومین دوره خبر داد:

انتشار جدول بازبینی آثار متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد

جدول بازبینی از گروه‌های نمایشی متقاضی شرکت کننده در سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد،محمدعلی پیرسبزی دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با پایان یافتن مهلت ثبت نام در جشنواره ۱۶ اثر از ۱۶ کارگردان در استان کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه جشنواره رسید که از این تعداد ۱۱ گروه اعلام آمادگی نمودند و ستاد جشنواره پس از بررسی مدارک دریافتی،جدول بازبینی آثار را تهیه و منتشر کرد.
محمدعلی پیرسبزی افزود:فراخوان سی سومین دوره جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی و موافقت شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر استان و تایید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تیرماه ۱۴۰۰ اعلام عمومی شد.
وی گفت:در این دوره از جشنواره ۵ اثر از یاسوج،۲ اثر از شهرستان گچساران،۲ اثر از شهرستان کهگیلویه،۱ اثر از شهرستان بهمئی و ۱ اثر از شهر لنده در بازبینی سی سومین جشنواره تئاتر استان حضور دارند.
دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:در جشنواره سی و سوم اجرا‌های جشنواره به صورت غیرمتمرکز و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی در صورت قرمز نبودن وضعیت شهرستان‌های استان با ۳۰ درصد ظرفیت پذیرای علاقمندان به هنرنمایش هستیم.
به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد بازبینی آثار سی سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۹ الی ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در استان برگزار می‌شود.




نظرات کاربران