در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر کار

نمایش "سیمای فلزگون" در دهدشت به روی صحنه رفت

نمایش "سیمای فلزگون" به نویسندگی حمزه نام آور و کارگردانی مشترک حمزه نام آور و علی نام آور از گروه "تئاتر کار" در تالار شهید آوینی در حال اجراست.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد: نمایش "سیمای فلزگون" به نویسندگی حمزه نام آور و کارگردانی مشترک حمزه نام آور و علی نام آور از گروه "تئاتر کار" از  25 آبان الی 4 آدر 1400 در تالار شهید آوینی دهدشت ساعت 18.30 میزبان علاقمندان به تئاتر هست.

حمزه نام آور خلاصه نمایش را چنین عنوان کرد: مرد مخترعی به نام نور که بزرگ شده ی پرورشگاه است برای خوشحالی همسرش ماریا به وسیله ی دستگاهی که اختراع کرده است پسری به دنیا می آورد. پسر رفته رفته کانون توجه ی ماریا می شود.

وی در ادامه گفت: به گونه ای که ماریا که ازابتدا زن خانه داری بود بخاطر حساسیت ناشی از مراقبت  و دوست داشتن از پسر که ماشین نام دارد رفته رفته به لحاظ عاطفی وابسته اش می شود. مخترع که ازاین وضعیت ناراضی است سعی می کند پسر را تحویل پلیس بدهد اما ماریا از ترس از دست دادن پسرش ماشین سعی می‌کند همراه پسرش به مسافرت برود.

این نویسنده و کارگردان گفت: نور که می‌فهمد می‌خواهد مانع این کار شود. بعد از کشمکش و جرو بحث نهایتا ماریا و ماشین می روند و نور که جا می ماند تصمیم می‌گیرد اول دستگاه را خراب کند و بعد برود سمت ایستگاهی که در کودکی آنجا پیدایش کرده بودند و همانجا به زندگی اش خاتمه دهد....

بازیگران نمایش "سیمای فلزگون" براساس نام هنرمندان و نقش آنها که در این نمایش بازی می کنند بدین شرح می باشند: یوسف دمساز، محسن پوزش، ملیکا گیاهی، آیدا مصطفایی، امیررضا سعیدی، کیکاووس آرام و مینا جاودان.

سایر عوامل نمایش "سیمای فلزگون" عبارتند از: نویسنده حمزه نام آور و کارگردانی مشترک حمزه نام آور و علی نام آور، طراح لباس آیدا مصطفایی، طراح صحنه و نور حمزه نام آور، منشی صحنه مرضیه رحیمی، مدیرصحنه محمدحسن قاسمی، عکاس مرضیه رحیمی و دستیار کارگردان  ملیکا گیاهی می باشند.




نظرات کاربران