در حال بارگذاری ...
توسط واحد نمایش حوزه هنری استان

نمایش «همه برادران من» در گچساران به روی صحنه رفت

نمایش "همه برادران من" تولید شده در واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، به مناسبت هفته بسیج در سالن شهید ماندنی زاده گچساران به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، نمایش "همه برادران من" به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی داود پارسا تولید شده در واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با هنرنمایی هنرمندان گروه پارسا تئاتر از 28 آبان ماه لغایت 5 آذرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ در پلاتوی شهید ماندنی زاده در حال اجراست.

داوود پارسا کارگردان نمایش "همه برادران من" خلاصه نمایش را چنین عنوان کرد: روایتی از آخرین روزهای زندگی شهید مهدی باکری و لحظه شهادتش هست که از کودکی اش تا دوران دانشگاه و دستگیری برادرش علی توسط ساواک و خواستگاری از همسرش صفیه تا شهادت حمید برادرش همانند خوابی درهم که لحظه شهادتش در قایقی به سراغش می آید و آنچه که در نمایش می بینیم.

به گفته ی داوود پارسا هنرمندانی همچون داود پارسا، محمد دشتی، محمد خماسپور، محسن جلالی، داود هاشمی، محمود دشتی، مهدی حسینی، راضیه فصیح، اعظم نبوی، طاها پارسا و اهورا پارسا در این نمایش بازی می کنند.

سایر عوامل نمایش "همه برادران من" طراح صحنه داود پارسا، طراح لباس راضیه فصیح، طراح پوستر و تیزر احسان جابرزاده، طراح و اپراتور نور و موسیقی محمد رضایی، اجرای دکور داود هاشمی و مدیر صحنه ارسلان مردانی هستند.

این کارگردان تئاتر در پایان مدیران " امیرحسین نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، شریف اسلامی مدیریت حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد" و هنرمندانی همچون " اکبر آیین، رضا گشتاسب، مهرداد علی پور و مسئول موسسه فطروس احسان جابرزاده"  که در تولید این تئاتر با ایشان همکاری داشتند تقدیر و تشکر نمود.




نظرات کاربران