در حال بارگذاری ...
سی ‌و سومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد

2 نمایش در دومین روز به صحنه رفتند

همزمان با برگزاری دومین روز سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ نمایش در اجرا به استقبال مخاطبان رفتند.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد،امروز(یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰)همزمان با دومین روز سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد،تالار شهید آوینی و تالار شهید نحوی دهدشت میزبان دومین روز از اجراهای آثار این دوره از جشنواره خواهند بود.

محمدعلی پیرسبزی دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:تالار شهید آوینی امروز میزبان هنرمندان و هنردوستان تئاتر با اجرای نمایش «سیمای فلزگون» به کارگردانی مشترک حمزه نام آور و علی نام آور از دهدشت بود.

نمایش «سیمای فلزگون» مرد مخترعی به نام نور که بزرگ شده‌ی پرورشگاه است برای خوشحالی همسرش ماریا به وسیله‌ی دستگاهی که اختراع کرده است پسری به دنیا می‌آورد. پسر رفته رفته کانون توجه‌ی ماریا می‌شود. به گونه‌ای که ماریا که ازابتدا زن خانه داری بود بخاطر حساسیت ناشی از مراقبت و دوست داشتن از پسر که ماشین نام دارد رفته رفته به لحاظ عاطفی وابسته‌اش می‌شود. مخترع که ازاین وضعیت ناراضی است سعی می‌کند پسر را تحویل پلیس بدهد اما ماریا از ترس از دست دادن پسرش ماشین سعی می‌کند همراه پسرش برود مسافر ت. نور که می‌فهمد می‌خواهد مانع این کار شود. بعد از کشمکش و جرو بحث نهایتا ماریا و ماشین می‌روند و نور که جا می‌ماند تصمیم می‌گیرد اول دستگاه را خراب کند و بعد برود سمت ایستگاهی که در کودکی آنجا پیدایش کرده بودند و همانجا به زندگی اش خاتمه دهد.

جشنواره سی‌وسوم از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ میزبان اجرای نمایش «از گور برخواسته» به کارگردانی محمد خالقی از دهدشت در تالار شهید نحوی دهدشت خواهد بود.

نمایش «از گور برخواسته» علیرضا تصمیم به خود کشی میگیرد و با ثمین دوست قدیمی خود تماس می‌گیرد تا در حضور یک فرد این کار را انجام دهد

حضور ثمین در کنار علیرضا به او جرات می‌دهد جرات خودکشی

او خودکشی می‌کند

ولی زنده می‌ماند




نظرات کاربران