در حال بارگذاری ...
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه وبویراحمدخبر داد:

فراخوان بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

اردشیر کیانی گفت: اولویت در جشنواره ی امسال، استفاده از فرهنگ بومی استان در تلفیق با موضوعات اجتماعی حول محور اقتصاد مقاومتی است. وی افزود: از تاریخ ۳۰ تیر ۹۶ لغایت ۱۷ شهریور ۹۶ همزمان با اجرای عموم در سطح استان، برگزیدگان شهرستانی به جشنواره ی استانی معرفی می شوند. جشنواره ی تئاتر استانی با مراسم افتتاحیه در تاریخ ۲۷ شهریور ماه سال جاری کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، در بخشی از این فراخوان آمده است، به یقین هم نفس با هنرمندان عرصه ی نمایش، امسال را سال زیبایی و تلاش مضاعف در مجموعه ی تئاتر استان خواهیم دید و این مهم اتفاق نمی افتد مگر در باورمان نهال تلاش و جدیت و پشتکار، خاصه در حوزه ی اجرای عموم و آموزش را بنشانیم.

 اردشیر کیانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره امسال به فضل خداوند، متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود.

او افزود: اولویت در جشنواره ی امسال، استفاده از فرهنگ بومی استان در تلفیق با موضوعات اجتماعی حول محور اقتصاد مقاومتی  است.

کیانی درادامه گفت: از تاریخ 30 تیر 96 لغایت 17 شهریور 96 همزمان با اجرای عموم در سطح استان، برگزیدگان شهرستانی حاضر در جشنواره ی بیست و نهم، توسط هیات انتخاب به جشنواره ی استانی معرفی خواهند شد.

رئیس انجمن نمایش استان گفت: اولویت انجمن هنرهای نمایشی استان در خصوص تهیه مکان تمرین، با گروه های ثبت شده نمایش در سامانه‌ی ثبت کشوری است.

جشنواره‌ی تئاتر استانی  با مراسم افتتاحیه در تاریخ 27 شهریور ماه کار خود را آغاز می کند.  




نظرات کاربران