در حال بارگذاری ...
موفقیتی دیگر برای تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد

اعزام گروه نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت» به شانگهای چین

این نمایش تولید انجمن نمایش استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان گچساران است، از تاریخ ۱۳ الی ۱۹ خردادماه جاری در شهر شانگهای چین به روی صحنه می رود.....

نمایش یک هفته راه رفتن در بهشت در استان کهگیلویه و بویراحمد به کارگردانی رضا کرمی زاده از شب گذشته در سالن پلاتوی شهید مندنی زاده ی شهر دوگنبدان، به صحنه رفت.

به گزارش تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، این نمایش که نوشته‌ی رضا گشتاسب است  برای حضور در فستیوال شانگهای چین آماده شد، که پس ازطی مراحل پیش تولید،   با حضور معاونت هنری اداره ی کل، رئیس انجمن نمایش استان و مسئول دبیرخانه ی دائمی تئاتر استان اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

اردشیرکیانی رئیس انجمن نمایش استان در جمع هنرمندان دوگنبدان پس از اجرا از نوروزی رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان، استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای همکاری برای اعزام این گروه تشکر کرد وگفت: این اجرا تا تاریخ ششم خردادماه در پلاتوی شهید مندنی زاده شهر دوگنبدان روی صحنه است.

او افزود:  از منابع استانی مبلغ 30 میلیون تومان کمک هزینه برای اعزام گروه به شانگهای چین در نظر گرفته شد، که در شرف تحویل به نماینده ی گروه است.

کیانی اظهار امیدواری کرد که امسال موارد مشابه با توجه به ظرفیت تئاتر استان و حمایت مسوولین تکرار شود.  

 امیر حسین نوروزی، مهرداد علی پور، فرید کیامرثی، محمد صالح کرمی، سحر کرمی زاده و بهناز مندنی زاده در این نمایش بازی می‌کنند.

این کار که تولید انجمن نمایش استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان گچساران است، از تاریخ 13 الی 19 خردادماه جاری در شهر شانگهای چین به روی صحنه می رود.

 




نظرات کاربران