در حال بارگذاری ...
حضور موفقیت آمیز تئاتر استان کهگیلویه وبویراحمد

موفقیت نمایش «شب که می‌زنیم به آب ، به شب» در بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

نمایش «شب که می زنیم به آب ، به شب»از انجمن هنرهای نمایش استان کهگیلویه وبویراحمد، شهرستان گچساران، به کارگردانی داود پارسا و نویسندگی رضا گشتاسب، در بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، رتبه اول کارگردانی را دریافت کرد.

  

                                                                                                                       

به گزارش تئاتر کهگیلویه وبویراحمد، نمایش «شب که می زنیم به آب ، به شب» به کارگردانی داود پارسا و نویسندگی رضا گشتاسب،  در بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهردر بخش صحنه ای شرکت کرد. این نمایش با کسب رتبه ی اول کارگردانی و دوم بازیگری زن و دوم طراحی صحنه، جزء برگزیدگان هیات داوران بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر شد.

در پیامی از طرف رئیس انجمن هنرهای نمایش استان کهگیلویه وبویراحمد به این گروه ، از حضور فعال آنان در این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

اردشیر کیانی گفت: تئاتر کهگیلویه وبویراحمد، علی رغم همه ی محدودیت ها و نبود امکانات، شایستگی و لیاقت خود را به همت هنرمندان سخت کوش استان، به اثبات می رساند.

وی افزود: امیدوارم مسئولین استانی و کشوری به این استعدادهای بالقوه توجه بیشتری نشان بدهند. 

بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از ۱۰ تا ۱۴ تیرماه سال جاری به دبیری همایون قنواتی و در شهرهای خرمشهر و آبادان،برگزار شد.

مراسم اختتامیه با حضور مهدی شفیعی ، مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی و ارمغان بهداروندمدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و کارشناسان هنر نمایش به پایان رسید. 

  




نظرات کاربران