در حال بارگذاری ...
بهداروند در اختتامیه ششمین جشنواره آیین های نمایشی رضوی:

جشنواره آیین های نمایش رضوی بازیابی آیین هایی است که به زندگی ما کرامت می بخشد

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور، در آئین اختتامیه ششمین جشنواره ملی آئین های نمایشی رضوی در یاسوج، گفت: آرمان تئاتر، صلح، صلاح و آرامش جامعه است و این آرمان باید به وسیله هنرمندان و مسئولان توسعه پیدا کند.

به گزارش تئاترکهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور، در آئین اختتامیه ششمین جشنواره ملی آئین های نمایشی رضوی در یاسوج، گفت: آرمان تئاتر، صلح، صلاح و آرامش جامعه است و این آرمان باید به وسیله هنرمندان و مسئولان توسعه پیدا کند.

ارمغان بهداروند با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری این جشنواره بازیابی آئین هایی است که به زندگی ما لطف و کرامت می بخشد، و بهترین برنامه ای که می تواند به درستی خود را نشان دهد، برگزاری آئین های نمایشی در کشور است.

 مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، با آئین های دیرینه خود دوست بوده و با آنها زندگی می کنند.  

ایشان افزودند: این استان ظرفیت خوبی در زمینه هنر تئاتر دارد، وهنرمندان این استان در جشنواره های فجر و آئین های سنتی، همیشه پرچم کهگیلویه و بویراحمد را بالا نگه می دارند.

ارمغان بهداروند از مسئولین استانی خواست تا توجه بیشتری به این ظرفیت ارزشمند تئاترداشته یاشند،  چرا که آنها می توانند بهترین استفاده را درزمینه ی گسترش ظرفیت های گردشگری استان از این دریچه ی تئاتر ببرند و معرف بهتر و بیشتراستان شوند.

اختتامیه ششمین جشنواره ملی آیین های نمایش رضوی دهم مردادماه با حضور«ارمغان بهداروند» مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور و «اتابک نادری» مسئول امور هماهنگی اداره کل هنرهای نمایشی کشور،  مقامات استانی، گروههای شرکت کننده و هنرمندان استان در یاسوج برگزارشد.




نظرات کاربران