در حال بارگذاری ...

آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی آیین های نمایشی رضوی با حضور ۷ استان کشور در یاسوج برگزار شد

در اختتامیه ششمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی رضوی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و اهالی هنر و فرهنگ در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، عشق به امامت و ولایت و به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) باعث تلاش برای بهتراجرا شدن جشنواره ملی رضوی است اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به اقرار هنرمندان بزرگ کشور و داوران برجسته این عرصه در حوزه تئاتر استعداد و توانایی‌های ویژه‌ای دارد و در برهه‌های مختلف توانست ظرفیت‌های خود را نشان دهد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور در اختتامیه ششمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی رضوی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و اهالی هنر و فرهنگ در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به اقرار هنرمندان بزرگ کشور و داوران برجسته این عرصه در حوزه تئاتر استعداد و توانایی‌های ویژه‌ای دارد و در برهه‌های مختلف توانست ظرفیت‌های خود را نشان دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آئین‌های نمایشی بیش از ۱۵ سال سابقه اجرا در دنیا دارد، اظهار کرد: تلاش شد که ششمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهترین شکل برگزار شود.

دهبانی‌پور با قدردانی از عوامل اجرائی برگزاری ششمین جشنواره ملی رضوی در یاسوج، بیان کرد: همه دستگاه‌های دولتی، هنرمندان و بویژه کارکنان اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد، تلاش‌های زیادی در برگزاری این جشنواره داشتند که در این بین دو دستگاه به طور ویژه پای کار بودند و در همین جا از صدا و سیما ی استان کهگیلویه و بویراحمد و سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان، به طور ویژه تشکر و قدردانی می‌کنم.

دهبانی‌پور گفت: این برنامه مربوط به فرد و یا اداره خاصی نبود بلکه حاصل کار دسته‌جمعی و خرد جمعی است و آئین‌های نمایشی از گذشته در فرهنگ ما ساری و جاری بوده است.

وی تاکید کرد: عشق به امامت و ولایت و به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) از دیر باز در ذات و ماهیت مردم این استان وجود داشت و به همین خاطر همه مردم، اهالی هنر و فرهنگ، مدیران و کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هر چه بهتر شدن این جشنواره تلاش کردند.

دهبانی‌پور همچنین گفت: از ۳۲ استان ۳۲ اثر به دبیرخانه جشنواره راه یافت که در پایان هشت اثر از ۷ استان پذیرفته شد که به مدت سه روز این آثاردر یاسوج مرکز استان اجرا رفتند.  

 




نظرات کاربران