در حال بارگذاری ...

نمایش«زیر باران از تو می خوانم» در یاسوج به صحنه رفت

نمایش «زیر باران از تو می خوانم» کاری از گروه تئاتر «بامداد» شهرستان بهبهان استان خوزستان، در مجموعه تئاتر شهر یاسوج، پلاتوی استاد پناهی در سانسهای ۱۹ و۲۱ روزهای ۲۹ و ۲۷ مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایش «زیر باران از تو می خوانم» کاری از گروه تئاتر «بامداد» شهرستان بهبهان استان خوزستان، در مجموعه تئاتر شهر یاسوج، پلاتوی استاد پناهی در سانسهای 19 و21 روزهای 29 و 27 مرداد ماه برگزار شد.

اردشیر کیانی مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایش، نوشته ی آرش منصوری به کارگردانی حسین قنوات امانی و به دعوت انجمن نمایش استان در راستای تحقق شعار «همواره تئاتر» که تاکید مرکز هنرهای نمایشی و انجمن نمایشی کشور نیز می باشد، با همکاری اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی صحنه رفت.

وی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم این رویه را برای استان های هم جوار پایدار سازیم.

اردشیرکیانی ضمن تشکر از انجمن نمایش خوزستان و انجمن شهرستان بهبهان گفت: با توجه به اشتراکات فرهنگی وآیینی، ضرورت همکاری و همیاری انجمن های جنوب کشور، به شدت جدی به نظر می رسد و اظهار امیدواری کرد که این حرکت دوسویه باشد و گروه هایی هم از استان کهگیلویه و بویراحمد در خوزستان، آثار خود را به صحنه ببرند.

کیانی ضمن تشکر از حضور این گروه، از تلاش عاشقانه ی آن ها خاصه کارگردان، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.




نظرات کاربران