در حال بارگذاری ...

یادمان زنده یاد حسین پناهی در شهرستان لنده برگزار شد

نشست نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مسئولین و هنرمندان شهرستان لنده در حاشیه یادمان گرامیداشت زنده یاد حسین پناهی

در حاشیه یادمان و گرامیداشت یاد و خاطره ی  زنده یاد استاد حسین پناهی، در شهرستان لنده که با حضور مردم، مسئولین، نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، جلسه ای با حضور دارا کریمی نژاد فرماندارلنده،  رئیس اداره آموزس و پرورش لنده، زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لنده و پیرسبزی معاون هنری،کیانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی ، علی پور مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هنرمندان نمایش شهرستان لنده در محل اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه هنرمندان به طرح مشکلات خود پرداختند، پس از استماع سخنان هنرمندان تئاتر و تعزیه، محمد علی  پیر سبزی، معاون هنری ضمن پاسخ گویی به بعضی ابهامات، قول مساعد و همکاری با انجمن های آن شهرستان را دادند.

اردشیر کیانی، رئیس انجمن هنرهای نمایش استان نیز در جلسه ای جداگانه با فرماندار شهرستان، حول محور احداث پلاتویی جهت استفاده ی هنرمندان تئاتر شهرستان لنده، مذاکراتی انجام دادند که خوشبختانه مثمرثمر واقع شد.

دارا کریمی نژاد،  فرماندار لنده، تصریح کردند: امسال مبلغ 160 میلیون تومان جهت احداث فرهنگ سرا از منابع شهرستانی در نظر گرفته اند و به زودی آیین کلنگ زنی این فرهنگ سرا اجرا می شود.

طی این مذاکرات مقرر شد به زودی در همان مکان پلاتویی برای استفاده از هنرمندان تئاتر تا آماده سازی کامل فرهنگ سرا احداث گردد.

بنا به همین گزارش، از طرف انجمن نمایش استان برای آماده سازی و تجهیز 4 گروه تعزیه در شهرستان لنده، در ایام ماه محرم مبلغی اختصاص داده شد.

مسئول انجمن نمایش استان گفت: در همین راستا با رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده، که در جلسه نیز حضور داشت، تفاهم شفاهی مبنی بر برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه ی تئاتر انجام شد و این تفاهم نامه با معاونت پرورشی آن شهرستان، تا قبل از مهرماه مکتوب و از مهرماه سال جاری در مدارس اجرایی می شود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران