در حال بارگذاری ...

بیست و نهمین جشنواره استانی کهگیلو یه و بویراحمد آغاز شد

بیست و نهمین جشنواره استانی کهگیلو یه و بویراحمد، روز شنبه ۲۵ شهریور ماه در یاسوج آغاز شد

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی از روز 25  لغایت 29 شهریور ماه جاری در استان برگزار می شود.
رضا دهبانی پور افزود: شهرستان بویراحمد با اجرای شش نمایش «اسب های طاعون» به کارگردانی محمود خرم آزادی و «فصل برداشت فانوس ها » به کارگردانی  مرتضی خادمی « تمرگیدن سر جا» به کارگردانی بابک مهرابی و « ماجرای جدی چرچیل همراه با مقادیری ناخنک از اینجا و آنجا» به کارگردانی رضا گشتاسب و نمایش «کابوس هاس سورمه ای اسبی که آزار گرفته بود» در یاسوج آغاز گر این جشنواره است .

دهبانی پور خاطر نشان کرد: این جشنواره با نظر شورای سیاستگذاری جشنواره، به صورت غیر متمرکز در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران برگزار می شود. 

دهبانی پور افزود: روز شنبه و یکشنبه صبح  و عصر در یاسوج و عصر یکشنبه در کهگیلویه و روز دوشنبه نیز در شهرستان گچساران جشنواره بیست و نهم در حال اجراست. 

وی گفت : داوران بیست و نهمین جشنواره استانی کهگیلویه و بویراحمد، دکتر ناصر آقایی ، حسین رضازاده و وحید لک هستند و جلسات نقد و بررسی نمایش ها پس از اجرا توسط اردوان زینی سوق از هنرمندان استانی  برگزار می شود که با استقبال خوب و پر شورهنرمندان برخوردار است. 

مراسم اختتامیه جشنواره روز 29 شهریور در شهرستان گچساران برگزار می شود.

 




نظرات کاربران