در حال بارگذاری ...
در سومین روز از جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد

«سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت» به صحنه رفت

سومین روز جشنواره استانی، نمایش «سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت»به کارگردانی مهرداد علیپور و علی شفیعی نژاد در گچساران به صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، در سومین روز از جشنواره بیست و نهم استانی،  نمایش "سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت " به نویسندگی صابر محمدی  و کارگردانی مهرداد علیپور و علی شفیعی نژاد  ساعت 10 صبح، در پلاتوی شهید مندنی زاده گچساران به صحنه رفت.
این اثر کاری از گروه هنری رها است و در یک دوره زمانی سه ماهه تولید شده است.

نمایش "سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت " با رویکردی بومی و مضمونی اجتماعی به معضل بی آبی و  مهاجرت عشایر و استفاده از آئین ها و باورهای بومی با نگاهی به موسیقی جنوب  در یک فضای مدرن و امروزی می پردازد.

این نمایش به همراه ٥ نمایش دیگر در جشنواره تئاتر استانی در معرض داوری و نمایش عمومی در پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران قرار گرفته اند.

گفتنی است نتایج داوری آثار و آیین اختتامیه جشنواره استانی روز چهارشنبه ٢٩شهریور ماه ساعت ١٠صبح با حضور مردم ،مسئولان استانی و شهرستانی در تالار مهرگان گچساران برگزار می‌شود.


  




مطالب مرتبط

نخستین پلاتونمایش خانه هنر معلولین کشور در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

نخستین پلاتونمایش خانه هنر معلولین کشور در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

با هدف استقلال افراد دارای معلولیت در داشتن فضای هنری مناسب‌سازی‌شده، نخستین پلاتونمایش خانه هنر معلولین کشور با ظرفیت 120 نفر در اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید.

|

نظرات کاربران