در حال بارگذاری ...

رویداد های سومین روز جشنواره استانی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

«خوابیدن روی سیم های خاردار» معصومه جهانپور، «کجا ماندن ،جاماندن» داوود پارسا عصر ساعت ۱۶ و ۲۱ دوشنبه به روی صحنه رفتند

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد،در سومین روز از جشنواره استانی کهگیلویه و بویراحمد، نمایش های «خوابیدن روی سیم های خاردار» معصومه جهانپور، «کجا ماندن ،جاماندن» داوود پارسا عصر ساعت 16 و 21 دوشنبه به روی صحنه رفتند.
به نا به همین گزارش، نمایش «خوابیدن روی سیم های خاردار» به نویسندگی رسول سنایی و کارگردانی معصومه جهان پور؛با رویکردی  اجتماعی  و خانواده در یک فضای مدرن و امروزی می پردازد.
نمایش «کجا ماندن ،جاماندن» به نویسندگی رضا گشتاسب  و کارگردانی داود پارسا، با مضمونی در حوزه  دفاع مقدس و رویکرد اجتماعی به این حوزه می پردازد 
این دو نمایش به همراه 4 نمایش دیگر در جشنواره تئاتر استانی در معرض داوری و نمایش عمومی در پلاتوی شهید مندنی زاده ی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران قرار گرفته اند
آیین اختتامیه جشنواره استانی روز چهارشنبه ٢٩شهریور ماه ساعت ١٠صبح با حضور مردم ،مسئولان استانی و شهرستانی در تالار مهرگان گچساران برگزار می شود.

 




مطالب مرتبط

نخستین پلاتونمایش خانه هنر معلولین کشور در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

نخستین پلاتونمایش خانه هنر معلولین کشور در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

با هدف استقلال افراد دارای معلولیت در داشتن فضای هنری مناسب‌سازی‌شده، نخستین پلاتونمایش خانه هنر معلولین کشور با ظرفیت 120 نفر در اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید.

|

نظرات کاربران