در حال بارگذاری ...
گوهر خیراندیش در یاسوج مطرح کرد:

ظرفیت بالای هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد مرا شگفت زده کرد

بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون گفت: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بسیار بالایی در بخش های مختلف دارند که مرا شگفت زده کرد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، گوهر خیراندیش در نشست با هنرمندان تئاتر  کهگیلویه و بویراحمد که به همت واحد نمایش حوزه هنری استان برگزار شد، گفت: ظرفیت هنری در این استان بالاست و کارهای مناسبی توسط هنرمندان این استان رقم خورده است.

خیراندیش با بیان اینکه مشاهده آثار هنری، کارهای گرافیکی و کتاب های تاریخی چاپ شده در رابطه با استان مبین قدمت تاریخی و ظرفیت بالای آن است، عنوان داشت: این مباحث نشان می‌دهد که با وجود چنین ظرفیت های بالایی، در توسعه بخش فرهنگی و هنری این استان کوتاهی شده و توجه بیش از پیش به حوزه هنری در این استان ضروری است.

خیراندیش ارتقای ظرفیت های زیرساختی بخش فرهنگی این استان را ضروری دانست و بیان کرد: حوزه هنری استان ساختمان ثابتی ندارد و نمی توان ساماندهی مناسب هنرمندان را عملیاتی کرد و توجه به توسعه زیرساختی این دستگاه ضروری است.

خیراندیش با اشاره به اینکه تئاتر جایگاه بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است، ابراز داشت: شرایط فعلی تئاتر قابل مقایسه با گذشته نیست و سالن های نمایش استقبال چشمگیر مردم را به خود می بیند.

به گزارش‌تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، تبادل نظر با هنرمندان و طرح تکنیک های بازیگری و مباحث مربوط به این حوزه در این نشست مطرح شد.




نظرات کاربران