در حال بارگذاری ...
به نقل از انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه

گزارشی از تمرینات نمایش «بالستیک زخم» به کارگردانی وحید پاراد

نمایش «بالستیک زخم» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی وحید پاراد کاری از گروه تئاتر مردم از تیرماه ۱۳۹۸ تمرینات خود را در مجتمع فرهنگی و هنری شماره یک دهدشت آغاز نموده است.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرنگار پورتال تئاتر در دهدشت، گروه نمایش مردم زیرنظر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کهگیلویه تمرینات خود را برای اجرای عمومی در شهرستان کهگیلویه با متنی از پیام لاریان و به کارگردانی وحید پاراد این روزها در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کهگیلویه دنبال میکند.

وحید پاراد خلاصه نمایش " بالستیک زخم " را چنین عنوان کرد: نمایش در یک فضای رئالیستی روایت می شود و درباره دو پسر جوان به نام مرتضی و بیژن است که در یک خانه دانشجویی در تهران زندگی می کنند و به خاطر مشکلی که برای یکی از دوستانشان پیش می آید یک اسلحه می گیرند و طی اتفاقاتی که می افتد یک نفر را می کشند.

این کارگردان جوان در ادامه گفت: این دو ابتدا دچار عذاب وجدان می شوند اما کم کم قبح قضیه برایشان از بین می رود و متوجه می شوند به راحتی می توانند آدم های مانع را در زندگی شان حذف کنند.

وحید پاراد افزود: درواقع خشونتهای نمادین در این بین به وضوح دیده میشود و میتوان در این نمایش به نظریه پیر بوردیو جامعه شناس فرانسوی که خشونت در درون همه افراد وجود دارد و گاه اعمال شده ولی فرد مقابل از آن بیخبر بوده پی برد.

بر اساس این گزارش، در این نمایش: نرگس رسالتی، هانیه نیکخواه، وحید پاراد و اسحاق حسینی بازی می کنند.

سایر عوامل نمایش " بالستیک زخم " عبارتند از: نویسنده پیام لاریان، کارگردان و طراح نور: وحید پاراد، طراح صحنه: جواد خردمند و اجرای موسیقی: کشواد دمساز، روح الله پاراد و مهدی پاراد هستند.




نظرات کاربران