در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی دبیر جشنواره؛

رضا رفیعی مدیر پشتیبانی و مالی جشنواره سی و سوم تئاتر استان شد

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی رضا رفیعی را بعنوان مدیر پشتیبانی و مالی این دوره جشنواره منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی رضا رفیعی را به عنوان مدیر پشتیبانی و مالی سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای رضا رفیعی

نظر به تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی در عرصه ی فعالیت های فرهنگی و هنری، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان مدیر پشتیبانی و مالی سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

محمدعلی پیرسبزی

مدیرکل و دبیر جشنواره

شایان ذکر است سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد به دبیری محمد علی پیرسبزی از 6 تا 9 آذرماه 1400 در شهرهای گچساران، دهدشت و یاسوج برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

انجمن هنرهای نمایشی خبرداد

اجرای نمایش خیابانی «معرکه» در لنده
انجمن هنرهای نمایشی خبرداد

اجرای نمایش خیابانی «معرکه» در لنده

نمایش «معرکه» تولید تئاتر بچه های مسجد توسط هنرمندان گروه تئاتر آسمان به کارگردانی یاسر خالقی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان در مساجد، مدارس و میادین شهر لنده، روستاهای ایدنک، سرآسیاب و مال ملا به روی صحنه رفت.

|

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد و در بخش صحنه‌ای دو نمایش «لولیدن در آخرین خواب کسی که هرگز نخوابیده بود» به کارگردانی داود پارسا و «نسناس» به کارگردانی مسلم نارکی از گچساران را و بخش ...

|

نظرات کاربران