در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولین و هنرمندان

پوستر سی‌وسومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

پوستر سی‌وسومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه ۶آذر ۱۴۰۰ با حضور جمعی از مسوولان و هنرمندان در تماشاخانه زنده یاد آرش دشتی گچساران در آیینی رونمایی شد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد: پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین، فرماندار گچساران، بخشدار مرکزی گچساران، شهردار دوگنبدان، مدیرعامل و اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان، هیئت داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در تماشاخانه هنرمند فقید آرش دشتی در گچساران رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین رونمایی گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان از 6 تا 9 آذرماه بصورت نیمه متمرکز با پذیرش 50 درصد سالن های تئاتر برگزار می‌شود.

"محمدعلی پیرسبزی" با بیان اینکه جشنواره تئاتر استان یکی از مهمترین برنامه های توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان است افزود: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا شرایط کرونایی و محدودیت ها موجب پایین آوردن کیفیت جشنواره نشود.

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره بصورت غیر متمرکز در شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران برگزار می شود و ۲ اثر نمایشی با رأی هیأت داوران به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا خواهد یافت.

وی افزود: 10 اثر پس از بازبینی آثار به مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند که ۲ اثر از آنها پس از اجرا به انتخاب هیات داوران به جشنواره بین المللی فجر معرفی خواهند شد.




نظرات کاربران