در حال بارگذاری ...
پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران مسلح به سلاح استراتژیک قلم و اندیشه هستند

اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل زارعی به پاس ارج نهادن به روز خبرنگار گفت: خبرنگاران پرتلاش و متعهد عزیزانی هستند که مسلح به سلاح استراتژیک قلم و اندیشه هستند.

درشرایط کنونی افراد مختلف هر یک بنوعی درحال خدمت به مردم وانجام مسئولیت و ماموریت هستند تا در جهت پیشبرد و شکوفایی و توسعه جامعه نقشی  ایفا نمایندکه چه بسا با این تلاش تاثیرگذار باشند.

بدون شک باید اذعان داشت قشر پرتلاش و فعال و دلسوزی که وقت و زمان مشخص و محدودیتی در کارخود نمی شناسند و شبانه روزی همیشه آماده خدمت بوده وزمان ومکان برایشان مفهومی ندارد و با نشر بهنگام اخبار و اطلاعات و آگاه  نمودن جامعه از آنچه پیرامون ما می گذرد.

جامعه ارزشمند وگرانمایه خبرنگاران بزرگوار و مسئولین محترم رسانه های خبری نوشتاری وصوتی و تصویری میباشندکه همیشه با تحلیها و تفسیرهای جامع و کامل و با قلم پرتوان خود و از دریچه  تیز و بینای دوربین شان کوچکتربن و بزرگترین ومهمترین اخبار و حوادث  پیرامون ما را به تصویرکشیده و نقش بسیار مهمی را در آگاه سازی و اطلاع رسانی برای مردم ایفا می نمایند. و رسالت شغل حساس خود را با سلاح استراتژیک خود که همانا قلم ارزشمند خود میباشد در قالب رویدادها و اخبار و اتفاقات در سریعترین زمان ممکن به اطلاع مردم عزیز رسانده وچشم بینا و گوش شنوای جامعه میباشند. اینان خدمتی بسیار مهم و سرنوشت ساز و تاثیرگذارکه سبب آگاهی افکارعمومی میگردند، به انجام رسانده و نقش مهمی را ایفا می نمایند.




نظرات کاربران